Tuesday, February 26, 2008

Subject: FW: Tun Dr Mahathir Mengaku Pernah Menzalimi DSAI

Sememangnya aku mengkagumi DSAI semenjak dari sekolah lagi, even semasa peristiwa PANAS itu berlaku, kerap kali juga aku pergi ke rumah DSAI di bukit damansara dan membina laman web reformasi untuk menyampaikan ketidakbersalahan DSAI tapi akur dengan Kerajaan Pemerintah semasa itu, akhirnya DSAI di tangkap dan dituduh dengan pelbagai tuduhan.

Tak dapat diketahui oleh aku ini yang mana satu yang benar atau yang mana satu fitnah, aku tidak ade sumber Sohih untuk menyatakan bahawa DSAI bersalah atau tidak. Kerajaan yang benar atau tidak. akhirnya aku putus harap menyampaikan Peristiwa yang berlaku. maklumlah data not verified, jadi baik aku tidak menyampaikan berita yang tak pasti dan hanya menjadi pemerhati dan berwonder wonder betulkah suara itu, betulkah suara ini... argh!!! ramai betul yang berkata tanpa mencari bukti yang Sohih, semuanya berkata bila ditanya " ohh!!! betul aku dengar si A cakap"; "betul la!!! Si B tu kan kerja kat Bukit Aman"... ntah la... aku harap Allah tunjukkan yang mana benar dan yang mana tidak...

hari ni aku menerima 1 email .. setelah bertahun aku berfikir kembali - betulkah benda ni... well tengok sendiri dan carilah kebenaran, semoga Allah tunjukkan jalan yang benar... aku berharap personally ia benar...

Tun Dr Mahathir sudah mengaku perbuatan zalimnya yang lepas. Tun Dr Mahathir juga mengkritik pemerintahan Pak Lah sekarang. Lihat video ini

video dari google

P/S - Sebak rasanya masa dengar TDM mengaku Datuk Sri Anwar tidak bersalah langsung dan meminta maaf pada rakyat. Semoga Allah s.w.t ampunkan dosa TDM dari taubatnya sekiranya beliau benar-benar bertaubat

No comments: